Hører nok ikke til på denne sia, men. Norwegian …


Jack Master 5:55pm May 5
Hører nok ikke til på denne sia, men.
Norwegian kan ta seg en bolle ??
Siste turen med de etter denne turen. Dårligste service skal man leite lenge etter.
Arrogante fjortiser som satt i skranken på Gardemoen.
Noken som vet hvor man kan klage inn dette?
Hilsen en meget irritert nygiftmann som ikke såg for seg dette på bryllupstur.

Rune Furuli 6:00pm May 5

Morten Strande 6:00pm May 5
Sutrerun, tar du lavprisselskap på bryllupstur. Og trur du at du skal få ekstraordinær service forde du er på bryllupstur? Hva består nå denne dårlige servicen av?

Hans-Petter Hansen 6:02pm May 5
Er vel ganske naturlig at dersom du skal klage på Norwegian så klager du til Norwegian.

Hans-Petter Hansen 6:02pm May 5

Bjørnar Aure 6:13pm May 5
Få høre om hva som skjedde? Hva var det den dårlige servicen bestod i?

Roy Tim Timothy 6:13pm May 5
Hva var problemet da?

Lars Tiller 6:26pm May 5
tragisk! hvis livet er såpass ille! hadde i hvertfall jeg funnet på noe annet!

Jack Master 6:27pm May 5
Skal skrive ned alt når eg kommer hjem, sitter på Gardemoen enda. Kom innpå flyet nå.
I et fly som var fullbooket. Ser det er 10-12 ledige seter.

Willy Raknes 6:29pm May 5
Skal man først klage på dårlig service kan man ihvertfall utdype det og forklare hvorfor man mener det er dårlig service. Slike sure oppgulp uten noen form for forklaring er det for mye av over alt…. mulig du har rett angående dårlig service, men da får du fortelle hele historien…..

Roy Tim Timothy 6:32pm May 5
Frustrasjon i øyeblikket 😉


Stig Lyng Gjøl 8:20pm May 5
Klage kan du gjøre til Norwegian . Handling agenten Menzies som har bakketjenestene for DY på OSL har fått så mye rapporter og klager at deres kontrakt blir neppe forlenget .

Jack Master 8:46pm May 5
Ikke lett å skrive når en ikke skal ha på telefonen på flyet, men no er eg kommet inn i heimen så nå har eg bedre tid.
Tur/retur er kjøpt som sammenhengende reise fra Sola til Bangkok, og det var ikke lavpris billett.
Flyet vårt fra sola til Oslo ved avreise ble plutselig kansellert, sånn vi mistet flyet fra Oslo til Thailand. De på sola flyplass mente det at vi skulle bookes om det flyet som går på lørdag 3 dager etterpå. Det var uaktuelt. Etter mye om og men fikk vi beskjed å ta neste fly til Oslo, så sku vi ta det derfra. Her kom de og med samme forslaget, at vi skulle få plass med lørdagsflyet.
Etter mye masing ble vi booket om med Qatar, sånn vi kom oss til Thailand 6-7 timer seinere enn planlagt. Det var ingen automatikk i prosessen, vi måtte finne nye billetter sjøl. Noe som eg syns er Norwegian sin jobb. Men til Thailand kom vi etter mellom landing i Doha.

Og hjemreisen idag ble ingen unntak. Det var som déjà vu.
Turen i seg sjøl fra Thailand til Oslo gikk greit. Fra vi landet og til vi skulle på flyet til Sola så hadde vi 2 timer.
Bagasjen min kom ikke på båndet før det var gått 1 time og 20 minutter.
Da 1 time var gått stod det siste bag på båndet, da gikk eg hen i ankomstservice og spurte etter kofferten. Og eg sa at bording vår begynte om 20 minutter, og eg spurte om eg bare reise også kunne de sende kofferten senere. Det gikk de ikke med på, eg måtte hen på båndet igjen og vente på kofferten. Også måtte eg opp og snakke med Norwegian skranken og få ombooke ny billett. Det var ikke så lett som det ble sagt.
Vi kunne ikke få ny billett før imårra.
Etter hun fjortisen hadde sagt det sa hun som satt ved sidene av plutselig det var 8 standby seter som de kunne sette oss på. Så ble vi sendt til innsjekk, og der ville de ikke sjekke oss inn for det var ikke plass. Vi ble vi sendt til skranken igjen og der ble det sagt nok engang at det var plass til oss. Hun garanterte at vi fikk plass, for hun hadde 3 seter som ble ledig. Vi ble sendt til innsjekk nok engang. Og vi fikk samme svaret som vi fikk for 5 minutter før. Vi ble ikke garantert plass for vi ble satt på standby. Vi kunne få sjekke inn koffertene hvis vi ville, men vi måtte ta de ut hvis vi fikk billett med anna flyselskap.
Vi måtte bare møte opp ved skranken ved boarding og vente der. Matkuponger måtte vi spørre etter sjøl, 2x75kr.
Turen hen til Thailand fikk vi 2×115 også 4x115kr da vi kom til Oslo.
Da vi spurte koffor det var stor forskjell så snudde hun og bare gikk, uten å svare for seg.
Hva er det for et oppførsel?
Vi er kommet heim, med dårlig erfaring rikere.


Jack Master 9:14pm May 5
Å bli sendt frem og tilbake, og stille seg i ny kø gang på gang er helt unødvendig når Norwegianskranken og innsjekkskranken er 10 meter unna også har vi det finne som heter telefon.

Kjetil Villmainn Hansen 9:34pm May 5
Er forbudt med barnearbeid i Norge så jeg tenker at det var nok ikke en fjortis som satt i den skranken. 🙂

Dag Roth 12:15am May 6
Nei og det er heller ikke Norwegian som håndterer bagasjen. Når det gjelder å sjekke inn bagasje uten å ha plass, så er jo det bare tull. Tror nok denne herren var så stresset at han ikke helt skjønte hva som gikk for seg.

Bibo Bergskås Bommen 1:42am May 6
Har ALRDRI likt norwegian og unngår de mest mulig på denne ruten. Samme med sas.

Thormod Ryen 5:05am May 6
Bytt selskap. Bruker bare Thai nå og er fornøyd 🙂

Richard Jansson 6:21am May 6
Noen er heldige å får en fin reise, Lars Klok Nielsen, men da det blir rota til kommer den (Fine) servicen frem. Her er det en uheldig reisende som har fått masse problemer i en lang rekke, med dårlig service tur retur. Som startet med en kansellering føre første avreise. Personellet på bakken har en service funksjon som ikke fungerte, det er service det 😀 Oppe i alt så har Gardermoen en mellom landings funksjon som er fraværende. Det er skammelig i 2016 at det ikke fungerer på en flyplass som setter seg i ett lys av å være på topp i Europa :-D. Dere som dømmer denne uskyldige personen med så mye uflaks på en tur, sitter med en egenskap av lite empati. Hvordan hadde dere som kommenterer negativitet til han, reagert med samme opplevelse? Jeg bare lurte på 😀 En ting er sikkert i så fall, han drar ikke med Norwegian til Thailand neste gang 😀

(annonser2)



    thaipostno

    thaipostno